جمع آوری و بسته بندی

 

جمع آوری و بسته بندی

مسکونی
جمع آوری و بسته بندی اولین و مهمترین مرحله از یک پروسه جابه جائی میباشد ، چرا که اگر در این قسمت به نکات مهم و اصولی توجه شود ، در سایر مراحل جابه جائی دچار مشکل نخواهید شد . خیلی وقتها برای جمع کردن و بسته بندی وسایل منزل و یا محل کار میبایست حجم وسایل بزرگ کاهش یافته و به صورت جداجدا ، قسمت های آن بسته بندی شود و یا برای اینکه در محل جدید بتوانید وسایل هر قسمت از منزل یا محل کار را به راحتی از هم تمیز و در محل مناسبش قرار دهید میبایست از راهکارهائی از قبیل تهیه چک لیست ،استفاده از چسب های رنگی و یا نصب لیبل بر روی بسته بندی وسایل استفاده کنید و یا رعایت نکاتی که هر کدام میتواند به تنهایی در صورت عدم توجه ، مشکلات زیادی را در هنگام جابه جائی به وجود آورد. نیروههای اجرائی ما با توجه به آموزشهای انجام گرفته و بهره گیری از تجربه کاری بالا تمام نکات لازم برای استاندارد سازی و رفع مشکلات احتمالی در سایر مراحل جابه جائی را ارزیابی و به بهترین شکل ممکن اجرا میکنند.ما در طول اجرای این مرحله تمامی لوازم ، اعم از خرده ریز های موجود در محل که عمدتا داخل کابینت های و کمدها قرار دارند را ابتدا جمع آوری ، سپس دسته بندی و در نهایت داخل جعبه های مخصوص که متناسب با نیاز وسایل مختلف ، دارای ابعاد و اندازه های متفاوت وضخامت و استحکام مناسب میباشند قرار داده و با استفاده از چسب های مخصوص بسته بندی آنها را پلمپ میکنیم.بسته بندی خرده ریزهای موجود در یک محل عموما زمان بر ترین قسمت جمع آوری لوازم میباشد به این دلیل که ظروف شکستنی و حساس و یا مجسمه های تزئینی و... از جمله این وسایل میباشند که به طور حتم قبل از قرار دادن داخل جعبه های حمل میبایست تک تک و به طور جداگانه با استفاده از لوازم مخصوص ، بسته بندی و ایمن سازی شوند.ما در این مرحله علاوه بر بسته بندی خرده ریزها ، کلیه لوازم بزرگ و حجیم شما را با توجه به اندازه ، ابعاد و جنس آن وسیله با استفاده از متریال مورد نیاز آن وسیله ، بسته بندی خواهیم کرد.
قسمت عمده ای از دغدغه افراد در یک جابه جائی ، وجود لوازم لوکس و خاص از قبیل پیانو ،میز بیلیارد، لوستر های خاص، پرده و .... در بین وسایل مورد جابه جائي میباشد. ما با بهره گیری از تیم های مخصوص که به صورت تخصصی در حوزه باز و نصب و جابه جائی وسایل ذکر شده بالا فعالیت میکنند میتوانیم این اطمینان را به شما بدهیم که وسایل خاص و لوکس شما به بهترین شکل ممکن از محل اولیه باز ، به محل جدید حمل و در محل جدید شما نصب خواهد شد .

اداری
جمع آوری و بسته بندی لوازم اداری نسبت به بسته بندی لوازم منزل به دلیل متفاوت بودن نوع وسایل موجود ، دارای تفاوت های مهمی میباشد که میبایست در انجام مراحل جمع آوری و بسته بندی حتما مورد توجه قرار بگیرد. همکاران ما به خوبی میدانند که برای جمع آوری و دسته بندی لوازم یک شرکت چه نکاتی را باید مورد توجه قرار داد که در مراحل بعدی جابه جایی به مشکلی برخورد نکنید .تفاوت اساسی برای ارائه خدمات بسته بندی وسایل یک شرکت و یا سازمان با خدمات مشابه در رابطه با لوازم منزل ، اهمیت چگونگی دسته بندی اسناد و مدارک و اطمینان از بسته بندی درست و اصولی آنها برای جلوگیری از گم شدن و یا مفقد شدن میباشد و یا با توجه به وجود لوازم الکترونیک حساس و گاها خاص و گرانقیمت در لیست لوازم شرکتی میبایست تمحیدات خاصی را برای جابه جائی و ایمن سازی این دسته ازلوازم در نظر گرفت . ما به شما این اطمینان خاطر را میدهیم که با تکیه بر تجربیات گذشته خود در این زمینه یک جابه جائي مطمئن و اصولی را برای شما رقم بزنیم .