خدمات حمل اثاثیه منزل

هرگاه حرف از خدمات حمل اثاثیه منزل می شود بیشتر افراد به یاد ماشین باربری و حمل و نقل اسباب و اثاثیه منزل می افتند. باید بدانید که خدمات حمل اثاثیه منزل تنها شامل تهیه ماشین باربری و جا به جایی اسباب نمی شود. شرکت ایزی پک با قدمتی بالای یک دهه یکی از معدود شرکت هایی است که تحول در ارائه خدمات حمل اثاثیه ایجاد کرده است. شرکت ما با تجربه ای که در زمینه حمل اثاثیه منزل دارد خدماتی را به مشتریان خود ارائه می دهد که می داند بیشترین نیاز آنها در زمان اسباب کشی می باشد.

برای آشنایی با اینکه اسباب کشی آسان شامل چه مواردی می باشد، این مقاله را که به کمک تیم فنی شرکت ایزی پک و استفاده از دانش نیروهای متخصص این شرکت تهیه شده است مطالعه فرمائید.

 

خدمات حمل اثاثیه منزل
خدمات حمل اثاثیه منزل

 

خدمات حمل اثاثیه

خدمات حمل اثاثیه شامل دو بخش خواهد بود. در اصل باید گفت که میتوانیم آن را به دو دسته تقسیم کنیم .

۱) خدمات حمل اثاثیه اداری (که در آینده به توضیح آن می پردازیم)

۲)  خدمات حمل اثاثیه منزل ( که مورد بحث این مقاله است)

به طور کل در هر دو دسته از حمل اثاثیه، یه سری سلسله مراتب از کارها باید انجام شود. اولین مرحله که در حمل اثاثیه منزل باید مورد توجه قرار گیرد بسته بندی اصولی و ایمن اسباب است.

در طول مراحل انجام یک اسباب کشی منزل انجام بسته بندی اسباب از بخش های بسیار مهم میباشد ، چون اگر بسته بندی به صورت اصولی و ایمن انجام شود، امکان آسیب دیدن اثاثیه در مراحل بعدی جا به جایی بسیار کاهش می یابد. بسته بندی باید با توجه به اسباب و در نظر گرفتن نوع جابه جایی و فاصله جا به جایی انجام شود. در مسافت های طولانی احتمال آسیب دیدن و فشار آمدن به اسباب افزایش می یابد، پس باید بسته بندی با توجه به نیاز هر جا به جایی انجام شود. یکی از خدماتی که شرکت ایزی پک در بین خدمات حمل اثاثیه منزل قرار داده است، بسته بندی اصولی و ایمن اسباب منزل شما می باشد.

بعد از اینکه بسته بندی اصولی و ایمن برای جا به جایی انجام شد، باید اسباب به داخل ماشین انتقال یابد . اینکه شما در چه طبقه ای از ساختمان هستید، منزل شما آسانسور حمل بار دارد یا خیر در مسئله تخلیه اسباب از منزل بسیار مهم است. در صورتی که شما اسباب بزرگ دارید باید به فکر تهیه تجهیزات مورد نیاز برای جا به جایی این اسباب باشید.

بهتر است در هنگام اسباب کشی ابتدا اسباب بزرگ از منزل خارج شود تا فضای خانه برای انجام کار باز شود و تخلیه منزل راحت تر انجام شود. شرکت ایزی پک این خدمت را نیز بخشی از خدمات حمل اثاثیه منزل خود می داند. این شرکت دارای تجهیزات و نیروهای ماهر برای جا به جایی اسباب شما است و با توجه به تجربه بالای این شرکت و کارد آن می تواند بهترین حمل اثاثیه را برای شما انجام دهد.

همزمان با بیرون آمدن اسباب از خانه باید داخل ماشین مخصوص حمل بار چیده شود. این چیدمان باید اصولی باشد و مطمئن باشید که در بین راه اسباب و اثاثیه تکان نمی خورند و در عین حال به هم فشار نمی آورند. بهتر است در چیدمان اسباب داخل ماشین اتوبار در تهران ابتدا اسباب بزرتر چیده شود و در بین آنها اسباب کوچکتر قرار گیرد تا از تمامی فضای ماشین به بهترین شکل استفاده شود.

علاوه بر این ، چیدن به این شیوه به تکان نخوردن اسباب در هنگام جا به جایی نیز کمک می کند. تکان نخوردن اسباب در هنگام حمل و نقل بسیار مهم است، بسیار مشاهده شده است که افراداز این موضوع آسیب دیده اند و اسباب آنها به هنگام جا به جایی از بین رفته است. شرکت ایزی پک علاوه بر تهیه ماشین مورد نیاز شما با توجه به نوع و حجم اسباب شما، چیدمان اصولی اسباب شما را به داخل ماشین ، جزو خدمات حمل اثاثیه منزل قرار داده است.

بعد از چیدمان صحیح اسباب داخل ماشین باربری و انتقال آنها به منزل جدید باید این اسباب به داخل منزل جدید رفته و بسته بندی آنها باز شده و در جای مناسب خود چیده شود. بسیاری از شرکت ها این بخش از خدمات را به عهده خود مشتری می گذارد. شرکت ایزی پک این بخش از جا به جایی را نیز به عهده می گیرد و با بهره گیری از نیروهای متخصص در چیدمان داخلی منزل، می تواند چیدمان اصولی برای منزل شما انجام دهد و این بخش از فعالیت را نیز در خدمات حمل اثاثیه منزل قرار می دهد.

 

خدمات حمل اثاثیه منزل
خدمات حمل اثاثیه منزل

 

به طوری کلی حمل اثاثیه منزل از یک محل به محل دیگه شامل ۵ بخش شد که به شرح زیر است

۱-  آماده سازی و ایمن سازی اثاثیه ، قبل از شروع بارگیری

۲- انتقال صحیح و اصولی وسایل به ماشین حمل کننده

۳- چیدن صحیح و ایمن وسایل ، داخل ماشین حمل کننده

۴-  پیاده کردن و انتقال وسایل به محل جدید با حفظ نکات ایمنی

۵- باز کردن بسته بندی وسایل و چیدمان آنها در منزل جدید

شرکت ایزی پک با تجربه کافی در زمینه حمل اثاثیه منزل کلیه این بخش از خدمات را به شما ارائه خواهد داد و به شما این اطمینان را می دهد که با سپردن کار اسباب کشی خود به تیم حرفه ای ایزی پک، با خیال آسوده و به دور از استرس و اضطراب اسباب کشی خود را می توانید انجام دهید. شرکت ما می داند که کلیه مراحل یک اسباب کشی را با چه اصولی انجام دهد تاکوچکترین آسیبی به اثاثیه منزل به هنگام حمل نقل وارد نشود. سابقه درخشان این شرکت برای اطمینان بخشیدن به شما مفید خواهد بود.برای دریافت اطلاعات درباره باربری در نیاورن میتوانید به لینک قبل مراجعه کنید.

 

خدمات حمل اثاثیه منزل
خدمات حمل اثاثیه منزل

 

شرکت ایزی پک این خدمات را در هر نوع از جا به جایی شما، برای مسافت های کوتاه، مسافت های بلند، منزل های در ابعاد مختلف و همچنین حمل اثاثیه منزل بین کشورهای مختلف انجام می دهد و هیچ محدودیتی برای انجام خدمات باربری در تهران و حمل اثاثیه منزل ندارد و به اندازه کافی نیرو و تجهیزات برای هر گونه جا به جایی را دارا می باشد. برای ما تفاوتی ندارد خانه شما 100 متر باشد و یا 1000 متر، اثاثیه منزل شما بین دو کوچه جا به جا شود و یا بین دو کشور، در تمامی این موارد ما بهترین خدمات را برای شما ارائه می کنیم تا خیال شما از بابت اسباب کشی راحت باشد و بتوانید با خیال راحت جا به جایی خود را انجام دهید.

محصولات مرتبط:

کارتن اسباب کشی

پلاستیک حبابدار

چسب پهن

 

برای اطلاع کامل از خدمات ایزی پک با ما تماس بگیرید . ۲۰۰-۲۲۷۳۰۱۰۰

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!