قوانین و مقررات فروشگاه

شرایط خرید | فروشگاه اینترنتی ایزی پک

 

زمان ثبت و پیگیری سفارش

مشتریان می‌توانند در ۲۴ ساعت شبانه روز سفارش خود را در سیستم ثبت کنند، سفارشات در اولین فرصت بررسی و برای ارسال از انبار آماده خواهند شد .

 

نحوه پرداخت وجه سفارش‌ها

پرداخت درمحل: این روش پرداخت در حال حاضر تنها برای مشتریان ساکن شهر تهران امکان پذیر است. با انتخاب گزینه «پرداخت در محل» توسط مشتری، کل وجه سفارش در هنگام تحویل کالا به مشتری به صورت نقد دریافت می‌شود. پرداخت می‌تواند به صورت وجه نقد انجام پذیرد. امکان پرداخت در محل فقط برای سفارشات با ارزش کمتر از ۵۰۰ هزار تومان قابل استفاده است.

پرداخت از طریق درگاه آنلاین بانکی: مشتریان محترم می‌توانند پس از ثبت سفارش و در آخرین گام فرآیند خرید ، وجه مربوط به سفارش را از طریق درگاه آنلاین بانکی پرداخت نمایند. جهت پرداخت آنلاین، مشتریان با انتخاب درگاه مورد نظر، به صفحه مربوط به بانک انتقال پیدا کرده و با استفاده از اطلاعات کارت بانکی شامل شماره ۱۶ رقمی کارت، رمز دوم، کد اختصاصی CVV2 و تاریخ انقضا، نسبت به پرداخت صورتحساب اقدام می‌نمایند. در صورت موفقیت‌آمیز بودن پرداخت بانکی شما ، مشتری به صورت خودکار به وب سایت ایزی پک بازگشت داده شده و پیغامی حاوی شماره سفارش و پیغام تکمیل خرید دریافت می کند. پرداخت به این روش باعث تسریع در فرآیند ثبت سفارش خواهد شد.

پرداخت از طریق کارت به کارت: مشتریان محترمی که گزینه «کارت به کارت» را انتخاب کرده‌اند و همچنین مشتریانی که پرداخت آنها از طریق درگاه آنلاین بانکی با مشکل روبرو شده است می‌توانند با انتقال وجه مربوط به سفارش به شماره کارت موجود در صفحه تسویه حساب ، نسبت به پرداخت مبلغ سفارش اقدام نمایند. مهلت پرداخت هزینه سفارشات ۲۴ ساعت پس از ثبت سفارش بوده است و کلیه سفارش‌هایی که بیش از ۲۴ ساعت در حالت عدم پرداخت قرار گیرند به صورت خودکار لغو خواهند شد. مشتری می‌بایست پس از انتقال وجه از طریق کارت به کارت به شماره کارت ۶۳۶۲۱۴۷۰۱۰۰۰۷۵۲۲ به نام شرکت آسان بسته زندگی گستر ، با تماس تلفنی با شماره‌های موجود در سایت اطلاعات پرداخت شامل وجه پرداختی و ۴ شماره آخر کارت مبداء را به اطلاع ایزی پک برساند.

 

ارسال و بیمه سفارش‌ها

سفارشات مشتریان معمولا در بازه ۳ تا ۲۴ ساعته پردازش و ارسال خواهد شد. ارسال سفارش‌ها در داخل شهر تهران از طریق پیک موتوری صورت می‌گیرد و سفارش‌های مربوط به دیگر شهرها از طریق پست سفارشی و در صورت حجم بالای بار و سفارش از طریق باربری ارسال خواهد شد.

 

قوانین بازگشت کالا 

در صورت خرید کالا از تاریخ تحویل تا ۷ روز مشتریان گرامی میتوانند در صورت نارضایتی از محصولات خریداری شده و ناقص بودن یا خراب بودن کالا از فروشگاه ایزی پک ، خرید خود را بازگشت داده و مبلغ خرید را دریافت نمایند . بازگشت کالا دارای قوانینی خواهد بود که در این صورت مرسوله های ارسال شده قابل عودت خواهد بود از جمله این قوانینی میتوان به : ۱ – باز نشدن بسته بندی محصولات ۲ – خیس نشدن محصولات ۳ – پارگی و تغییر نکردن در فرم ظاهری ۴ – استفاده نکردن از محصولات خریداری شده ۵ – در هنگام بازگشت کالا بایستی فاکتور خرید به همراه مرسوله ها عودت داده شود.

 

ایرادات محصولات و بازگشت سفارش‌ها

در صورتی که محصول دریافت شده دارای ایراداتی باشد که پس از گشایش بسته محصول مشخص شود یا اینکه مشتری به هر دلیلی از محصول رضایت نداشته باشد، می‌تواند سفارش خود را بازگرداند. ضروری است پیش از هر چیز قوانین بازگشت کالا در قسمت مربوطه در سایت مطالعه شود. شایان ذکر است وجه سفارشات در اولین فرصت به حساب وی بازگردانده خواهد شد.

 

تأمین محصولات و ضمانت اصالت کالا

تمامی محصولات فروشگاه ایزی پک از با کیفیت ترین مواد اولیه و با رعایت استانداردهای روز اروپا و آمریکا تولید و عرضه میشود .

 

ارتباط با فروشگاه

ارتباط فروشگاه ایزی پک با مشتریان و همچنین مشتریان با فروشگاه از سه طریق زیر انجام خواهد گرفت .

ایمیل : shop @ easypackco.ir

شماره تماس شرکت : ۱۰۰ ۳۰ ۲۲۷ – ۰۲۱

تلگرام شرکت : ۰۹۹۰۹۰۶۶۸۸۵

درباره ایزی پک

ایزی پک نام شرکتی است که بنای آن ۱۱ سال پیش به واسطه همکاری دوستانه با یکی از سفارتخانه های داخل ایران گذاشته شد. این مجموعه فعالیت خود را با انجام خدمات مربوط به جا به جایی و بسته بندی لوازم شخصی دیپلمات های مقیم در ایران آغاز کرد ، که این امر باعث شروع همکاری با شرکت های اروپائی که سالها در زمینه بسته بندی لوازم و خدمات جا به جایی فعالیت میکردند شد و تجربیات و آموزه های حرفه ای بسیاری را برای همکاران ما در این مجموعه به ارمغان آورد.

شماره تماس : 100 30 227 – 021

سبدخرید